بالیوود کده دانلود والپیپر جدید بازی witcher 3
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



دانلود والپیپر جدید بازی witcher 3
نوشته شده در پنج شنبه 30 مرداد 1393
بازدید : 1152
نویسنده : Admin

 

در این پست جدیدترین والپیپر بازی witcher 3 را برای دانلود آماده کردم.این والپیپر مربوط به شخصیت زن این بازی یعنی ciri میباشد که در 5 کیفیت متفاوت برای دانلود قرار داده شده است.

 

1:

 

کیفیت حجم لینک دانلود
1280x720 221 KB Download
1600x900 316 KB Download
1280x800 234 KB Download
1680x1050 364 KB Download
Original 1.7 MB Download

 

توجه: بعد از کلیک روی لینک ، عکس مورد نظر برای شما نمایان میشود که باید بعد از کامل شدن عکس رو آن کلیک راست کنید و گزینه save image as ... را انتخاب کنید تا عکس مورد نظر شما در کامپیوترتان با کیفیت بالا ذخیره شود.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: Wallpaper , ,
:: برچسب‌ها: دانلود والپیپر بازی witcher 3 , پالپیپر بازی witcher 3 , دانلود والپیپر witcher 3 , دانلود والپیپر جدید witcher 3 , جدیدترین والپیپر witcher 3 , wallpaper witcher 3 , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: